Thursday, August 04, 2005

4. august, 2005.a. 15.48. Tallinna lennujaam.

Saabun varaselt check-in'i ja loodan ootesaalis veel viimased tööasjad ära ajada. Unineti Wifi leviala ikkagi. Levi on küll suurepärane, kuid, võta näpust - võrku ei saa, kuna peale SMSiga salasõna tellimist vastussõnumit ei saabu. Püüan helistada klienditeenindusse, selgub, et klienditeeninduse number ei ole kasutusel. Pean pisut aru ja eemaldan numbri algusest üleliigse nulli - mõttetu unineti veebileht, nullid eemaldati ju juba üle aasta tagasi. Helistan klienditeenindusse ja teavitan neid kõigepealt sellest, et nende telefoninumber on vale. Kuna tegemist on Elisa klienditeenindusega, siis annab päris tükk aega seletada, et mis number ja kus see ikkagi on. Ok, sellega ühele poole saanud, selgitan talle ka oma põhimuret - sõnumid ei jõua emt'i sõnumikeskusest unineti teenuseni (nimelt ei tule ka delivery receipt'i vastuseks). Võtab minu telefoninumbri ja lubab nende tehnikuid probleemist teavitada. Võin kihla vedada, et selleks ajaks, kui nad selle vea eemaldavad ei ole mul seda wifi ühenduse salasõna enam vaja - kuid kümme krooni teenisid nad ikkagi. Hea äri.

Tund aega hiljem.
Saabus siiski see va SMS ja sain isegi netti. Kuid enam midagi asjalikku ikka teha ei jõua, lennule boardimine juba käib.

No comments: